2015. november 20., péntek

Polcok Moly.hu-n

Létrehoztam Moly.hu-n két polcot (eleinte csak egy volt, végül jobbnak láttam szétválogatni), hogy könnyebben összegyűjthessem azokat a könyveket, amik érdekelnek. Sajna a nevük ellenére nem minden dokumentum található meg nálunk (van, amit az új könyvek katalógusának böngészése közben találtam, de mégsem került beszerzésre, van amit pedig Molyon, egy-egy már adott könyv alapján bóklászva). Amiket megtaláltam, azokat elláttam jelzettel, legalábbis amit nálunk, a soproni SZIVK-ben kapott, bár szerintem többnyire minden városi könyvtárban hasonló Cutter-számokat kapnak, mondjuk az ETO sokszor kérdéses. Mindenesetre azt hiszem, idővel átpakolom a Várólistám teljes tartalmát, hogy ha kedvem szottyan valamihez, ne kelljen még jelzetet keresgélni, csak belépek Molyra és már meg is van minden :3



http://moly.hu/tagok/rattusrattus/polcok


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése